Rbidrmz Şükürler olsun güzel geçti hiç hissetmedim iğneyi bile ama tek sorunumuz gaz problemi çıkaramadım hala siz nasıl yaptınız arkadaşalr sürekli sıvı tüketmiyorum ama yok kalkınca nasıl dönüyor gözümün önü kararıyor 😔
Lovebaby123 Rbidrmz nescafe bol içmeniz .! Birde burada okumuştum kayısı meyve suyuna soda karıştırıp içmek de gaz problemini ve bagırsak bproblemini doğumdan sonra hallediyormuş !
Lovebaby123 Rbidrmz birde yürümeniz gerekiyor çıkarmak için gazı acınız olsa bile bol Ca koridorda yürüyün yürüdükçe hareket ettikçe bagırsaklarınıZ da hareket edip çalışmaya başlayacaktır.
Dkktlbsra Rbidrmz kuru kayısı kompostosu iyi geliyo diye duydum. Birde ayaklarını ve sırtını sıcak tut