Smrhls
Bana doktorum kesinlikle sırt üstü yatma dedi ki doktorum demeden de biliyordum okuduğum kitaplardan , bebeğe gidin kan akımını yavaşlattığı için kalp atımları yavaşlıyor ve Allah korusun ileri hafta gebeliklerde ani bebek ölümleri ne sebep olabiliyormuş .