Doğum korktuğunuz gibi bişey değil, şöyle söyleyim, ne kadar korkarsanız doğum korkusu sizinle oyuncak gibi oynar, halbu ki bu kadar korkacak bişey yok sizler şuan gebeliğinizin tadınj çıkarın gebişler 😊karnınızı bol bol sevin bol bıl konuşun onunla, belki inanması şuan size çok güç gelecek ama, karnınızı bile özleyeceksiniz, şuan ağırlaşmış olan gebişler yok asla özlemem desede, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldığınızda, sen benim karnımda mıydın keşke daha çok konuşsaydım sevseydim karnımı diye pişmanlık duyacaksınız. 😊 Normal doğum ile alakalı sorularınız merak ettikleriniz varsa buyrun sorun elimden geldiğince cevaplayım.