Gizemgizem94 Geçen ay ayın 4 ünde hastalandım ve benm reglim hep 3 yada 4 gün öne atar bu ayda hala olmadım göğüslerm cok hassas ve hastlancakmsm gibi his var geçen haftalarda hafif bas dönmeleri yasadım siZce varmı bişey 😇
busrasahinn Gizemgizem94 test yapsana canım benimde gecikmem olmazdı en fazla öne cekerdi 4 gün geçti öyle test yaptım ama daha önce de yapsam çıkarmış ertesi gün kan verdim 1800lerde çıktı beta 🙈 şuan 21+4 um plansız bi gebelikti benimki ❣️
Deniz31 Gizemgizem94 hani bazen psikolojikte olur canım ama dilerim rabbim gönlünün muradını versin insallah hamilesindir
Gizemgizem94 busrasahinn ben 8 ay önce dış gebelik geçirdim ve yine adetime 3 gün kala lekelenmelerim oldu test yapmayada cekinmiyor değilim 8 ay sonunda ilk kez korumasız oldu bilemedim test yapsammı yapmasammı 😃
busrasahinn Gizemgizem94 ben şimdiye kadar bile bekleyemezdim diyorum ya bunda plansız olduğu için cesaret edemedim ama ilk oglumda 1 gün geçince yapmıştım hemen 😍❣️
Gizemgizem94 busrasahinn yarınıda bekliycem eğer yarın sabah kalktıgımda gelen giden yoksa hemen test alıp yapıyorum sonucuda bildiriyorum bakalım hersey allahtan nasip artık 😃
busrasahinn Gizemgizem94 rabbim inşallah sanada en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin canım yokluğunu göstermesin kimseye aratmasın rabbim ❣️ 😊 güzel haberlerini bekliyorum o zaman inşallah 🥰
Gizemgizem94 busrasahinn yaptım test ama negatif cıktı canım ve hala regl olmadm gülsemmi ağlasammı bilemedm 🥴
busrasahinn Gizemgizem94 umitlendirmek de istemiyorum ama bazen geç döllenme olabiliyo bir iki gün sonra tekrarlasan mı acaba Adet olmazsan
fatmanurkorkmaz1806 Deniz31 Gizemgizem94 geç döllenme olabilir benimde plansizdi 4 gün geçti test yaptım negatif 6. Gün kan verdim beta 11 8. Gün kan verdim beta 38 di doktor 12. Gün 1000 i geçmişti sonra ultrasonda gözükmüyordu sat a göre 12. Haftadayiz bebeğe göre 10. Hafta ama dün gördük şükür kalp atisida duyduk darısı başına 🥰🙏
Gizemgizem94 Deniz31 nasip canım hayırlısı insallah hic gecikme yasamadım bu zamanaa kadar ondan tedirginm acıkcası