Mirayveannesi Rmysylmzkrts bende de aynı durum var doktora sordum neden die daha önceki sezeryanlardan kaynaklanır dedi yere oturduğum zaman hele hepden ağrıyor bacak aram ayağa kalktığımda kipirdayamiom
Cherry5 Seferdeniz1 Oralarda görmediğim bildiğim kemikler varmış nası ağrıyor ya sanki saatlerce spor yapmışım gibi bacaklarımı açıp kapayamıyorum
Seferdeniz1 Cherry5 bende bacaklarımı açmak kaldırmak zorluyor.pantalon giyeceksem kaldıramıyorum yatakta giyiniyorum
Canan9627 Ebyct 36+2yim ama doktor bana 35.5 haftalık bebek daha dedi 26gün kaldı yazıyor uygulamada da şaştım kaldım sizce ulturasondaki ölçümmü dogrudur
ZeynepAksoy Ebyct 15 gün kaldi benimde 😍🙏🏼 aynı sekilde kasıklarda ağrı karnımdada arada sancı oluyor , çatı muayenesi oldum bugün 1 cm acilma var bakalim nasib dogum ne zaman olcak bekliyoruz 😍😍🌸
Nevinnn mmeleky benim 10 buçuk 11 gibi alırız dedi doktor heyecan korku stres hepsi var ya bizi neler bekliyo korkmuyo değilim yani hemen toparlayabiliriz umarım
Seymasezer Ebyct 37+1 hamileliğimin ilk baslarındaki gibi hiçbir belirtim ağrım sızım yok :( 40. Haftaya kadar beklemez insallah bi an önce doğsun istiyorum. Ha bitek akıntım çok var doktora söylesem mi acaba internette normal yazıyor ama
mmeleky Nevinnn inşaallah canım ya bende bütün duyguları aynı anda yaşıyorum sezeryanda hoşaf ve yürüyüş en önemli iki şeymiş en çok duyduklarım