Ebyct Kaldı doğumuma nasipse son 17 gün, sizin ne kadar kaldı? Benim ara ara kasılmalarım oluyor ve gün içinde sürekli uyku halindeyim çok zorlanıyor. Yürüyüş yapamıyorum ayaklarım hemen ağrıyor 😕
Mbmb Ebyct 37. Haftadayım. Bende de sürekli bir uyku hali var. Yalancı sancılar var ama bir şey ifade etmiyor. Keşke gelse artık diyorum 😍
Serap_79 Ebyct Kizlar 36 haftaligim ama bebegimde hateketlerde azalma var. Onceden daha hareketliydi. Hani doguma yönelik hic bir belirtimde yok. Ne sanci ne kasik agrisi.
Deletedmom199 Ebyct son 25 inşallah benimde kasılmalarım oluyor ara sıra nstde çıktı zaten yürürkende zorlanıyorum sızlıyo evden cıkmıyorm artık doktor harici
Mirayveannesi Ebyct benm ikinci kizimada doktor gün vermişti ilki sezeryan olduguna ama kızım gününden 2 gün önce sancıyla geldi 😂hemen sezeryana alindim
Ebyct Serap_79 yeri daraldığı için hareketlerinde azalma normal canım bütün vücudunu hareket ettirmez ama eller ayaklarla hareketlerini belli eder
Helobeybi Serap_79 canımmm büyüdüler amaa yaaa alanları daraldııı normal artk bende oyleyımm..doktorum gunde en az 10 kez hareket etsn yeter dıyor bu zamanda kontrol et ..
Nevinnn Ebyct ayy artık bitsin diye bakıyorum zaten sağ salim kavuşıyim yavruma 15 gündür mafoldum zorlu geçiyor 🤦♀️
Deletedmom199 Ebyct 12 gün önce gittim en son 2420di sizinki kaç kilo bizimki doktora göre iyi ama bana göre zayıf
Ebyct Nevinnn son günker çok daha zormuş ağırlığı ağrısı bi de heyecan eklenince geçmiyor resmen günler
Nevinnn Ebyct sorma allahın izniyle kızıma kavuşıyim sağ salim 🙏 rabbim herkesi sağ salim kavuştursun evladına hiçbi annenin kucağını boş bırakmasın 🙏🙏
Serap0733 Ebyct maşallah cok iyiyim oluyor arada çatı agrım yalancı sancılarım yürüyünce bel agrısı ama bakıyorm başkalarına şeytan kulağına kurşun ben çok iyiyim🥰sen nasılsın canm
Ebyct Serap0733 benim çocuk iri maşallah karnıma sağmıyor resmen çok geriliyo yemek iki kaşık yesem patlayacak gibi oluyorum. Bi de ayağını kaburgama yasladı çekmiyo sağolsun onun ağrısı var yoksa şükür gebeliğim rahat geçti