Yeni_anne_ Iyi geceler arkadaşlar 17. Haftam bitmek üzere halâ olan bir şey yok ama ben çok korkuyorum yüzümde leke oluşacak diye bir de güneş daha da artırıyormuş öyle diyorlar. Ne gibi önlemler aldınız. Ya da herkeste olusuyor mu bir bilginiz var mı😖
Minikkurbagam Yeni_anne_ canım bilgim yok ama bende de çil çok ve güneşte çoğalıyor. Şurda durayım cevaplar için :)
Deletedmom262 Yeni_anne_ benim boynumda kararmalar oluştu. neyseki saç uzun fazla görünmüyor. saçımı toplayınca facia ama :( ilk hamileliğimde de olmuştu sonra geçti kendiliğinden. Umuyorum bunlarda gider
Yeni_anne_ Minikkurbagam Hayır yaz dönemine denk geldik bir de güneş daha da çoğaltıyormuş diyorlar. Doğumdan sonra saçınızla,sütünüzle ya da beyaz mendille silince geçer diyorlar ama çok tanıdığım var 20 sene önce doğum yapmış hâlâ yüzünde hamilelik lekesi kalmış olan beni korkutan kisim da bu☹😦
Minikkurbagam Yeni_anne_ İnşallah sorunsuz lekesiz atlatırız canım ya, yada hemen geçer :( zaten güneş için mecbur +50 faktör krem kullanmamız lazım evden çıkmadan. Onun baya faydasını gören var.