Canım her bünye bir olmaz önce bunu unutma... bende genel oldum.. ama İnan hiç bir şeyi hatırlamamak en güzeli , benim sadece ayılma kısmı 2 saati sürmüş, bunun dışında herşey çok iyiydi , bebeği zaten 10 dakika da almışlar,, ben de uyandıgımda hafif dikiş yerleri ağrısı vardı, ama dayanılmayacak bir ağrı değil , bebeği görünce oda geçmişti hemen. Yine be bas ağrısı ne bel ( maşallah) 3.gün kalkıp evimi temizlemiştim . İnşallah sende çok kolay bi şekilde geçirirsn kardeşim