elvan_ylmz Merhabalar 🥰 benim doktorum badem yağı kullan dedı çatlaklıklarım ıcın ama badem yağı daha çok tüy çıkarmaz mı ? Badem yağı kullanan var mı ?
Dudumuaz elvan_ylmz ben kullanıyorum canım öyle Bi sorun yaşamadım arada da nemlendirici kullanıyorum
Zzss2707 elvan_ylmz Onu bilmiyorum canım ama ben çatlak için Bio-Oil cilt bakım yağını kullanıyorum tavsiyede ediyorum kesinlikle🙏
Oooykuuu elvan_ylmz ben kulkanıyorum ilk başta tüy yaptı sandım değiştirdim sonra baktım ki benim hormonal seviyem yüzündenmiş kullanmaya geri döndüm bizim aileee hamileliktr o kullanılır zaten herkes çok memnun