Ben 3 tane yenidoğan tulum, 3 tane alt üst takım 1 tane 10lu 2 tane 5li hastane cıkısı ve 5 tane yenidoğan cıtcıtlı zıbın aldım canım. 1 3 ay alt üst takımdan 3 tane, cıtcıtlı askılı zıbın5 tane aldım şimdilik karısık olarak 6 ay 9 ay falanda alıyorum o aylarda hangi mevsime geliyorsa ona uygun olanlardan. Ama yenidoğan cok fazla alma cünkü hemen 1 3ay veya 3 6 ay giyiyorlarmıs. Yenidoğanlar max. 40ı cıkana kadar oluyormuş