iremanne Kızlar 6 saat önce Bi geldi yoğun kıvamlı akıntı , üç saat sonra tekrar aynen geldi pembemsi nişan dediğimiz şey . Şimdi sadece baskı var vajinamda ve kalçamda. Sancım yok . Hastaneye gitmeli miyim ? verecsğimix cvplr için tşk ederim
edanur2426 iremanne bence beklemelisin sancını ya da suyunun gelmesini hastane yakınsa sancıların sıklaştığında gidebilirsin ama panik yapma yaparım diyorsan suyun gelmeye başladığında git
sari_papatyam iremanne bize hastanenin doğum eğitiminde nişanınız gelince de beklemeyin gelin nst ile bebeği ve açıklığı kontrol edelim demişlerdi
Eminapasali Selam nisan gelince doğuma almıyorlarmış bende öyle duydum suyunun gelmesini bekliyorlarmış eve yolluyorlarmış genelde
cavrosay Eminapasali hayr canm suyun gelmesi içn eve yolamıyorlar.eyer açikliķ az ise eve yoluyorlar.ben ilk gebeliğimde sancilarla gitmişdim.ne suyum nne nişanm gelmemişdi ama acikliğim varmış.nisanımı ebe kontrölde eliyle çikartı suyumuda dogum aninda patlatılar.
iremanne edanur2426 Hastane yarım saat uzaklıkta . Sancım az bile olsa giderim ama böyle beklemek tehlikeli mi bilemiyorum