SedaSoner Bayrampaşa Kolan normal doğum 2250 epidural istenirse +300 fark, sezaryen 2900 epidural olursa fark yok
nurcel SedaSoner odalarını hiç gördünüz mü nasıl acaba? Ben de orda doğum yapacağım ama doktorum dışarıdan
Esra_3929 Dnzasel hangi doktora gidiyorsunuz ben Ahmet beye gidiyordum ama yeni hastaneye geçince fiyatlar baya Bi arttı o yuzden bıraktım şimdi başka Bi hastaneye gidiyorum
Dnzasel Swyhan46 anladm canm aynı doktorlar ikitellidekinede belli gün ve saatlerde oluyor yenisi çok pahalı cnku İkitelli deki evime 5dk hem
Swyhan46 Dnzasel yenisi de bana çok yakın evet hastane pahalı muayeneye 320 fiyat alıyorlar iki defa gittim muayene testler derken 2000 bin e yakın para verdim çok güzel hastane evet ama fiyatları fazla sanırım başka yere bakmam gerekecek Doğuma kadar baya yüklü para alacaklar yoksa benden
Dnzasel Swyhan46 anladm canm doktorundan memnunsan gelme şansın varsa bırakma doktorunu İkitelliye devam et canm buzamnda güzel olgilenen doktor bulmak zor cunku
Swyhan46 Dnzasel Soner pul doktorum memnunum zaten tavsiye üstüne gittim ona sadece tek sorun fiyatları Acıbadem’den daha pahalı düşünün kararsızım bakalım artık
lknurztrkAk Swyhan46 bende soner beye gidiyorum ama ikitelli hastanesine fiyatları daha uygun tavsiye ederim ☺️
sennurr Seymasezer bende oraya giden birine denk geldim sonunda kaç haftalıksın doktorun kim acaba memnunmusun
Utayturku Babyone Sevil hanımın fiyatı ayrı mı acaba ben özlem arasa gidiyorum 110 tl muayene isteğe bağlı sezaryene 3175 tl dediler