Arkadaşlar bugun kontrolüm vardı drum plasentada nokta nokta kanama gördü zaten çok netti bende gördüm.bundan sonra her hafta kontrole gelmem gerektiğini söyledi.plasentada yaşlanma kireçlenme vs olmadığını o yüzden endişelenmemen gerektiğini söyledi.eğer kanama yine oolursa 37.haftaya kadar bebeği anne karnında tutmaya çalışacağını yoksa alırız dedi.ben çok endişelendim.ilk kez böyle bişey duydum.gören duyan yaşayan varsa neler olduğunu yazarsa çok sevinirim