3MelekAnnesiiii idilberra beren daha guzel beril okadar degil ama sare ve ikra tek basinada guzel isimler
Didi6 RuzgarsMommy Beren çok dahs gazla tercih ediliyor Beril'den. Bence Beril daha hoş ve kibar. Beren biraz kaba bir isim.
idilberra Peki kızlar çoğunluk Beren ismini begenmiste sizce iki isimmi tek isimmi ikili olursa Beren sare ve beril Erva yada beril ikra düşünüyorum fikirleriniz benim cok degerli cevaplarınızı beklıyorum
RuzgarsMommy Didi6 Bende simdi Beril i cok duymaya başladı belki de ondan ama evet Beril in söyleniş daha ince kibar katiliyorum.