Ceren92 bende ilk hamileligimde böyle cok ugraşmistim doğumum başlasin diye ama olmadi😁 herseyi yapmiştim. En son 39+3 te evi dip köşe temizlemistim. 39+6 da komtrolüm vardi. Doktor alttan muayene edim dedi ve suyum sızıntı seklinde gelmeye başlamis. O kadar çabanin sonunda suyum gelmeye baslamişti. 😂Ama sanci olmadigi icin suni sanciyla dogurmuştum