Afyonlu02 Valla inanmak mı bilmiyorum ama bende tuttu birde bir yöntem var (hamile kaldığın yaş +hamile kaldıgın ay - 9 yapıyorsun çıkan sonuç tek ise erkek çift ise kız) bu yöntem bende de tuttu mesela
Mekamu Çevremdeki herkesin tutmuştu ama ben yaptım tutmadı, gerçi benim baktığım hiçbir test tutmadı.
Nurrayy leyla_49 ben kendikime bakmıştım tutmadı ve etrafımda yapanlar var tutan da var tutmayan da var. Zaten tutma ihtimali %100 değil yanlış hatırlamıyorsam %90dı demek ki ben %10luk dilime girmişim😁
FatmaKucuk Zuhraa Ama herkes 2 eklemiyor doğum tarihine göre 1de eklenebiliyor. O tarihler de http://cin-takvimi.gen.tr/ bu linkte altta “çin takvimi yaş hesaplama” var ona tıklayınca kaç ekleyeceğinizi gösteriyor
Afyonlu02 @Seda89 hadi ya 🤔🤔yaşı ve kaldığın ayı doğru yazdın mı okuduğum linkte %90 tutan bir yöntem deniliyordu ve tuttu Bi kaç hamile arkadasıma ettim cidden tuttu doğum edenlerinde yaptım tuttu
Seda89 Afyonlu02 evet hamile kaldığım yaş 30 hamile kaldığım ay ekim yani 10 bundan 9 çıkardım tek sayı çıktı
04052016mh leyla_49 inanmıyorum ama hamile kalınca merak edip bakmıştım önce yaşımı hesapladım sonra bebeğime baktım ve doğru çıktı 😊🤷🏽♀️Tabi herşey allahtan ama insan merak ediyordu
Defne_mel Benimde 2 oğlum da tuttu Buda erkek görünüyor Çin takvimine göre ama doktor kız gibi dedi net söylemedi tabi bakalım haftaya belli olacak doktor yanılmışsa bu da tuttu demektir😅
FatmaKucuk Ben yaklaşık 25-26 kişiye baktım 2 kişi hariç herkeste tutmuştu. Ama kendimde tutmadı ve şu an çevremde hamile olup tutmayan 3 kişi daha var. Kısacası artık inanmıyorum 🙅🏼♀️😄
Zuhraa FatmaKucuk senin attigina da vaktim yine kız çıkıyor ama benim oglusum olucak. valla canim onu bilmiyorum ama bir postta okumustum 2 ekleyin diyordu oyle yaptım dogru cıktı. Rus tuttmadi bu son adet tarihin esinin senin yaşınla yapilan tuttmadi.
Kiwi12 Bende merak ettim denedim fakat ben gebe kaldığımda Aralık'ta 25yasindaydim buna göre yapınca erkek çıkıyor ama 22subatta 26yasima girdim bu şekilde bakincada kız 🤣