Arasinannesi1 Kızlar 4 gün öncesine kadar haftada bir litre ancak su içebiliyordum 4 gündür zorla 3 litreye tamamlıyordum günlük bugün 5. Günüm 4 litre içtim ama hala susuzluk hissi var ağzım kuruyor neden olur bu zararı olur mu acaba
Peri_ss03 Arasinannesi1 valla canım bi bilgim yok doktoruna sor istersen . Bende oyleyim bak suan canim su cekti gidip kana kana içeyim bari 😂
Fidan3594 Arasinannesi1 şeker varsa ondan olabiliyor. Ama çok içmekte böbreklere zararlı 2 2,5 arası yeterli
Oooykuuu Arasinannesi1 bugün doktora sordum bende dr aynı durum var şekerime bakıldı çıkmadı 4 litre içiyorum bende daha fazla arttırma yeterli dedi ama şekerine baktırmadıysan bir baktır
Angello Arasinannesi1 olacagini dusunmuyorum cok su icen biriyim cok sukur seker yuklemesi sonucu sekerimde normal bi sorun yok suyun zararndan cok faydasini duydum