Benim de 28+3 cocuk allaha sukur nerelerde
gezıyosa tepıklemedı hebuz benı🤣benım de tek şikayetim yurumuyorum hic siz de oylemısıniz hawalar soguk dıye bir de hasta mı olayım dıyorum😫şimdi pıt pıt huseedıyorum sankı hıckırıyor,geceleri lavabo alıştım artık kabullendım🤣