pyymamm Arzu_54 benimde bir hafta önde gidiyo ama erken doğum riskim olmadı hiç demedide doktor hatta gelmeye niyeti yok dedi
Derin_Demir Arzu_54 yok canım bebişin biraz tombiş doğar en fazla 😊 benim kızım başından beri 10 gün önde gidiyo ona rağmen doktorum son haftaya kadar bekleriz diyo ki sezeryan olacak. Sağlıkla gelsinler inşallah🤲
hunilimom Arzu_54 şekerin olabilir bunlar biraz riskli oluyor sanırım su fazlaligi benim 3 hafta öndeydi sonra dan yakaladı haftasinu
hunilimom Arzu_54 birşey yapmadım canım büyüdükçe 38.haftadan sonra tam haftası ile uyumlu hale geldi
Derin_Demir Arzu_54 yok canım ya o değişiyo. Çatı darlığına bağlı bence o. Doktorlar sezeryana çok hevesli 😊