Kızlar 21+6 günlük hamileyim , erkek bebek bekliyorum. Bugün ayrıntılı ultrasona girdiğimde doktor bebeğimin baş aşağı döndüğünü söyledi. Daha çok erken değil mi ? Acaba erkek çocukları daha hareketli olduğu için ultrasonda ters döndüğü zamana denk gelmiş olabilir miyiz ? Tekrar normale döner mi , yada dönmezse şuan yaşadığım durumun bir riski var mıdır , yani kötü birşey mi 😞ilk hamileliğim , çok tedirgin oldum en kısa zamanda doktoruma gideceğim ama Sizede danışmak istedim, konuyla alakalı bir bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz lütfen 😞😞