Nmtshn Ankara etlik zübeyde hanım hastanesinde doğum yapan yada hakkında bilgi sahibi olan var mı aranızda?
Minikmucizeee Nmtshn ben oraya kontrole gdiyorum poliklinik cok iyi ama dogumhane berbat dogumhanede gecen hafta persembe yattim ama cok kötüydü
Minikmucizeee Nmtshn valla ben doktorun birine denk geldim bağırdı sen ne sikayetle yattin diyee suyum az oldugu icin 4 saat dogumhanede tutuldum bunun biseyi yok der gibi davrandi sanki keyfime yattim orda