Eloc Kizlarrr ankarada sincanda kimler var hangi hastabeye gidiyosunuz devlette bilsiginiz guzel ilgili doktor var mi veya ozelde uygun fiyata hastane bilen var mi sincanda?
Ba067 Eloc Ben de Sincan koru ya gidiyorum. Daha önce Faika hanım a gidiyordum o ayrılınca bugün Fatma hanım a geçiş yaptım çok da memnun kaldım.
Yrnkrm Eloc sincan lokman hekime gidiyorum doktorum aysun hanım inanılmaz memnunum paket almıştım 5100 ama bize askerii personel indirimi yapıldı bide ocaktan önce aldık zamlı fiyatını bilemiyorum
Hatice-ert Nafiz köreze gidıyorum ben Rahime serap alkan diye bı doktor var cok iyi kadın ya azarlamıyo sordugun her soruya tatlım diye başlar mı insan ilgileniyoda bu arada bide coşkun iyi dıyolar ama ben gıtmedim hiç ☺️☺️😊
ebruebruu Sincan koru nazlı hanim çok tatlı bir bayan öncesinde ceylan hanıma gidiyordum ama istifa edince bu hafta nazlı hanim a geçtim 39 üncü haftadayım ilgili açıklayıcı bir doktor. 16haftada 3500 e paket almıştım şimdi kaç tl oldu bilmiyorum
Snm-bzn Eloc evet doğum paketi aldım 3500 e almistim ben bi arkadaş sormus 4 kusur demisler onlara da ama ben gittigimde kampayali zamani demişlerdi
Yesimkso Snm-bzn evet bende 4300e almıştım şuan 36. Haftamdayım aslında baya da oldu ama indirimi yakalayamadım demek. Fatma hocaya gidiyorum bende
Yesimkso Snm-bzn ayy sizde azaltmışsınız baya. Beni bi heyecan sardı zaman yaklaştıkça. Normal mi görünüyor sizin de acaba bide hiç çatı muayenesi oldunuz mu
Yesimkso Snm-bzn yapmak istedi mi yani kaçınca haftanızda ben şimdi 37. De gitcem de ağdaya da 2 hafta önce gitmiştim açıkçası 2 hafta sonra giderm bidaha diyodum da şimdi yapayım der mi bilemedim. Haftada 1 mi gidiyosunux artık
Snm-bzn Yesimkso evet haftada bir gidiyorum 38 haftalıkken soyledi hatta bugun yine soyledi ama istemedim videosunu izledim dedim korktum dedim 😊