123img hanımlar merhaba hamileğinizin ilk günlerinizde neler yaşadınız? Yani test yapmadan önce ve sonrasıda olabilir🙈 birkaç gündür değişik belirtilerim oldu heycandan duramıyorum bugünde kanamam oldu adet oldum sandım ama yerleşme kanamasında ki belirtilere daha yakın ve adetime daha 4 gün var 🙈🙈🙈
Snszasla 123img benim adetim geçmişti tatile gitmiştik o yüzden cok takip edememiştim ama 15 gün kadar geçikmisti adet oldum sandım yerleşme kanaması yaşadım internet den bakınca yerleşme denilince test yaptım pozitif tabi sevincim sadece bir hafta sürdü 😏kimyasal ile sonuçlandı ama tek belirtim yerleşme kanaması ve adet olacakmışım gibi sancı hissetmemdi inşallah sen de vardır gebelik ve sağlıkla ilerler 🥰 darısı da bizlere olsun 🥰🥰🤗
hilal_yener 123img adetime 4 gün kala öğrendim ben. Halbuki adet olmadan önceki ay adet görmüştüm üstünü görmüşüm adetimin. O adetim bittikten sonra ay başından göğüs ağrısı çekmeye başladım ama dokunamıcak kadar çok acıyordu ama hamile olduğumu düşünsemde testlerde negatif çıkıyordu. Yorgunluk halsizlik vardı ama testlerde olumsuz sonuç aldıkca ihtimal vermedim. Gel gelelim adetime 4 gün kala evimi temizliyordum giysi dolabımın camını silerken yukarı doğru uzanınca karnıma bi batar girdi allah allah dedim hatta kendi kendime neden acıdı acaba dedim. Lavobaya girdim test gözüme çarptı hadi şansımı deneyim dedim tek çizgi çıktı derken 2 dk sonra ikinci çizgi belirdi ama çok silik bir şekilde hatta ışığa tutup baktım anlayamadım ve şok oldum eşimi ağlayarak aradım 😂 haber verdim o da inanmadı hamile olduğuma şuan 27+2 haftalık hamileyim biraz uzun oldu helal et 🤦🏻♀️😂😂
Merve_kucuk 123img Adet ağrısı gibi yine ağrım oldu benim 🙂 4 gün adet gecikmesi ve daha sonra göğsümde hassasiyet ile hamile olduğumu öğrendim 😍
SibelCengiz 123img adetimden bi hafta on gun onceden hep gogus hassasiyetim olurdu,adetime yakin gene oldu kasik agrisiyla beraber,ve koku hassasiyeti olmaya baslamisti hafiften,gunum gecti bi hafta sonrada test yapmistim ...
Eda1231 Bende adetim geçmesine rağmen hiç belirti olmadı. Adet olacakmışım gibi hafif sancılar oluyordu karnımda ama en çok uyku hali vardı. Dayanamıyordum uyuyordum her yerde 😊
123img hilal_yener helal olsun ne demek iyiki yazdın☺️ Yaa içim bi garip oldu şimdi birkaç gün öncede bana aynısı oldu kasılarda hafif bi batma gibi göğüslerde hassasiyet bugünde kanama .. hayır olsun test yapmaya bile korkuyorum birkaç gün geçsin diyorum bakalım nasip 🤲🏻
Havva_cskn hilal_yener 😂 ayy ayni benim de öyle oldu reglm dan 1 hafta önce hamile kalmişm ve ay ortasinda kasik agrilari gögus hassasiyeti uyku iştahsizlik derken test yaptm negatif reglma 12 gün vardi kendimi sigara işe verdim 4 yildir bekliyorum cunki cocugum olsun pozitif olsun test die 10gun sonra reglme 2 gun kala ablam elinde testle geldi hadi bidaha yap bence bu sefer pozitif cikicak dedi testi yaptm aninda iki cizgi ablama dedim testin bozuk daha bir hafta önce negatifti esim sehir disinda ne alaka nasl olacak sonra kan verdim 5+2 hamile oldugumu ögrendim simdi 38+4 ten selamlar😍
Eda1231 123img benimde ilk hamileliğim 😊 27 haftalık olduk bile inşallah Allah ım isteyen herkese nasip etsin. Bende çok çaresini aradım. Sonunda nasip oldu
Bebegim96 Bende adete 1 gün kala başka sebeple doktora gidip 23-24 günlükken öğrenmiştim uyku çok olmuştu bende de ama normalde de sevdiğimden anlamamıştım 🙂
Betulbekil Hiç bir belirtim yoktu 4 gün geciktim öyle test yaptım bir tek dikkatimi çeken her zamankinden farklı olarak idrarım köpüklüydü
Dugmeveannesi_ 123img gaz problemi ve göğüslerimde hasasiyet vardı resmen yan bile yatamiyordum. Ve öğrendiğimde henüz 3 haftalikti😍
pyymamm 123img hiç belirtim olmadı adetim üç gün gecti test yaptım dra gittim kan verdim öyle netleşti
Dugmeveannesi_ 123img ben bir eczanenin önünden geçerken yeni bir test markası tanıtıyorlar di sırf yalandan almıştım evde öylesine eğlencesine yaptım beklemiyordum yani bize supriz oldu o yüzden erken öğrendim ben yoksa adetim geçince ogrenirdim herkes gibi 😊😊
123img Betulbekil aslında hiç düşünmüyorduk bi bebeğim var 1 buçuk yaşında ama içimi bi sevinç kapladı bebek sesini kokusunu özledim 🙈
Buusercik Sürekli uyudugumu farkeden annem test yap bı dedi hamilesin sen dedi testi yapar yapmaz çift çizgi oldu ☺️☺️