merveugurlu Kızlar selam dogumdan sonra çatlak kremi yada dogum sonrası kremi vss varmı ne kullanılır ?
pyymamm merveugurlu catlakların kesin çözümü yokmuş canım bazı kremler nemlendirip destekliyo bazı işlemler oluyomys ama tamamen geciren yokmus
merveugurlu pyymamm çatlak olmadı bende ama dogumdan sonra takviye bir şey almam gerekıyormu hala korumaya devam etmem lazım mı acaba diye merak ettim
pyymamm merveugurlu öyleyse ben mustela ve biooil kullandım catlak oluşumu için . doğum sonrasıyla ilgili bi bakabilirsiniz bir süre daha kullanmak gerekiyo sanırım öyle hatırlıyorum
merveugurlu pyymamm lierac kullanıyorum ben dogurucam bu gunlerde çatlak olmadı ama dogurduktan sonra bırakırsam çatlarsa diye korkmuyor degılım
pyymamm merveugurlu doğum yapıncada biraz kullanın . Bende biooil var su an şişe bitene kadar kullanırım muhtemelen şimdiye kadar catlak oluşmadı benimde ama sonrasında da bebek cıkıncada catlayan var galiba biz kullanalm bitirelim kutuları 😂
merveugurlu pyymamm 😀 benım lierac bitmek üzere bendede hazırda badem yagı var onunla devam ederim eger dogumdan sonra alınması gereken bir şey yoksa onu doktora sorucam belkide dogum sonrasıda içinde vardır