Gebze yüzyıl hastanesi Seher Hanıma gidiyorum.Çok memnunum çok ilgili anlayışlı tavsiye ederim kesinlikle.Hamileliğimin ilk haftalarında ilk merkez hastanesi cihangir beye gitmiştim ama çok yoğun ilgilenemiyodu pek fazla sorularımı sormaya fırsat olmuyodu giriyoduk içeri 3 dakikaya hop çıkıyoduk