CanaNefess Aymel_123 valla canım bu işler biraz nasip kısmet işi Allah ol derse olur ama sana tavsiyem stresten uzak dur
Emibra Aymel_123 hamile kalabilme zamanlarnda bol iliskiye gir ,ayaklarn yarm saat havada kalsin 1 saatte yatt normal ,meryem suresini dinle oku
Rozerin364 CanaNefess O biraz imaknsz ablam ya bende hamile kalmayı çok istiyorum ama çok stresli biriyim nasl olacak o
Busra1997 Aymel_123 öncelikle nasip kısmet bu işler arkadaşında dediği gibi ama yumurtama Günlerini takip et ilişki sırasında kalçanın altina yastık koy ve bittiğinde bacaklarini 10 15 dk duvara ya da bazanin basligina daya stres yapma kesinlikle akışına bırak
Halime1652 Aymel_123 ovulasyon testı dene bıde bal tarçın corekotu kürü yap bende fayda ettı ıkıncı denemede hamıle kaldım
Eda1231 Ben 2 sene hamile kalamadım canım. İnternette inofolic i gördüm tesadüf ve kullanmaya başladım o ay hamile kaldım. İstersen sende bir araştır
Hayalist Eda1231 sizde kist mi vardı. İnofolic sanki kistler için veriliyor. Benim amh düşük iyi gelir mi acaba
Eda1231 Aymel_123 genellikle gün aşırı öneriyorlar ama yumurtlama takibi yapabilirsen ovülasyon testi falan daha garantiye almış olursun tabii ki
maybeone_34 Aymel_123 valla o halde ovülasyon testi şart 👀 düzensiz adetse zaten ovülasyon ile yumurtlamanı değerlendir Allah’ın izni ile 2-3 belki 1.denemende bile tutar. Ama ilişki sonrası kalkma mümkün olduğunca 😊
Makbus Kafasına hiç takmayın rahat olun gerçekten takınca olmuyor eğer herhangi bir sebebiniz yok ise
Eda1231 Ladyssss ilaç değilde takviye diyorlar. Üçünde folik asit de Çar kadına dair herşeyi düzenliyor adeti yumurtalıklarını falan Google den bir araştır istersen
Betulbekil Aymel_123 en önemlisi psikoloji kafaya takmamak ben bi sene 1 ay sonra hamile kaldım kafama çok takıyordum tam test yapmayı falan bıraktım hamile kaldım