Kuzeyimmm58 21 haftalığız ve sırtüstü yatarken nefes daralması sanki aşşağıdan boğazına kadar gelen baskınlık hissi varmı?
Missipi Kuzeyimmm58 Canım sen neden öyle şeyler yapıyosun ki? Sırt üstü yatmayı zaten tavsiye etmiyorlar. Bebege daha az oksijen gidiyor diye.Hadi Bebegi de geçtim, sırt üstü yattımda nefesim bana bile yetmiyo ki zaten daralıyorum hemen. Çok normal yani bunu hissetmen
EbruCnr Kuzeyimmm58 Mümkün olduğunca kendi ve bebeğinin rahatlığı için sol tarafına yat Tabii ki hamilelik boyunca bu zor oluyor Sırt üstü yatmak istediğindede bi kaç yastık desteğiule hafif oturur pozisyonda yatabilirsin
Kuzeyimmm58 Missipi Öyle yatıp uyumuyorum canım biliyorum sakıncalı olduğunu ama bazen sırtımın üstüne yatıp geri hemen sola dönüyorum rahatsız oluyorum
Missipi Kuzeyimmm58 O kadardan bişey olmaz dert etme. Benim yan yatmaktan artık kalça kemiklerim ağrıyor. Mecburen 5-10 dk dönüp sırt üstü yatıyorum arada. Evet karnımız büyüdükçe, nefes almamız baya zor oluyor o şekilde yatarken. Ama bi sorun oldugunu sanmıyorum bende aynı hisleri yasıyorum cünkü
RuzgarsMommy Sirt üstü fazla yatmayın zatn sola dönün bebege de oksijen rahat gitmiyor tavsiye edilmiyor
Kuzeyimmm58 RuzgarsMommy evet biliyorum canım arkadaşın dediği gibi kalçam ağrıyor bazen dinlendirip geri sola yatıyorum 😀
EbruCnr Kuzeyimmm58 Ben ihtiyaç duymadım ama kullanan vardır mutlaka İkinci hamileliğim benim İlkinde sadece sol tarafıma yatmıştım bazen bacaklarımın arasına yastık koyuyordum.
Songsong Bennde açde aynı seyler oluyor tabıkı,doktorum bana vucudun zaten uyarır seni surtustu uzun sure kaldıgında,ama abartmaya da gerek yok,ben bazen oyle uyanıyorum 28/6 haftadayım