Handan17 Kizlar 30 haftaligim 2010 gr cok degil mi 😞 seker yuklemeyi de yaptirmadim benle ayni olanlar var mi
ZeynoZeynom Handan17 son haftalarda çok kilo alıyorlar canım doktorun bi problem görmediği sürece takılma bnce
Handan17 ZeynoZeynom insallah oyledir 🙏🙏 2 hafta once 1480 di 2 haftada o kadar almasi normal mi acaba
3prensannesi Handan17 benim bebegimde 2 haftada 700 gram almişti bu aylarda alıyorlar saglıgında sıkıntı yoksa suyunda falan sıkıntı yapma bence bide doktorun bişey demediyse nie canını sıkıyosunki
ZeynoZeynom Handan17 sen sağlıklı beslendikten sonra doktorun da bi sıkıntı görmüyorsa endişelenme derim canım iri bi Bebek olabilir arkadaşların da dediği gibi şeker testi yaptırdın mı veya şekerin felan varmıydı daha önceden
Sancarefe Ceylan35 merak ediyorum canm bu fazla kiloya sahip olan çocuklarda illa bir problem mi çıkması gerekiyor bazen erken döllenmede olabiliyor
EsmaSahin Handan17 şeker yüklemesi yatırmadıysan bir baldır derim kilosu yüksek cunki benimde on gün önce 1250 olan bebek 10 gün sonra 2200 oldu ve yüksek derecede şekerim çıktı
Handan17 EsmaSahin hem aclik tokluga baktirmistim normaldi bugunde yine kandan baktilar bisey yok dedi ama gizli olabiliyormus ya anlamdim bende tedirgin oldum o yuzden
Kulahci Handan17 benimde 30.haftada 1900 gramdı geçen hafta.önde gidiyo demişti. şeker yoksa sorun olmaz demişti