Arkadaşlarım selam.
ben SAT’a göre 6+1’deyim. Dün beta 500 çıktı (geçen ay kimyasal yaşamıştım belki geç döllenmişti)
bugün öğleden sonra iki kez peçeteye kahverengimsi bi akıntı geldi. Şuan baktım tekrar beyaz geldi. Biraz korktum geçen ay kimyasal olunca. Böyle olan var mi?