Y_duygu 8 haftalık hamileyim kanamam oldu doktor kalp atışını duydu biriken kanama kanalları yüzünden dedi ama içim rahat değil diken üstündeyim..
Tubahacik Y_duygu Nasıl bi kanama kahverengimi kırmızımı ne derece bendede oldu 2.gebeliğim ve bir 2 kere kahverengi çok çok az
BusraDevlet83 Y_duygu Geçer merak etmeyin. Bebek ve kese iyi sonuçta. Düzenli kullanın ilacinizi ve bir de dinlenin bir süre. Geçmiş olsun.
Y_duygu Cutebaby evet çalışıyorum hastanede kendim. Rapor aldım 1 hafta kötü olursam daha almayı düşünüyorum