5 gündür ovulasyon testi yapıyorum, sorun şu ki adet bittikten sonra başladım ve hemen silik çizgi çıkmaya başladı , her gün ayni saatte devam ettim 4. Yaptığım test silikti ama digerlerine göre daha koyuydu sanki ertesi gün yapsam koyulaşacak gibiydi. Ertesi gün yani bugün tekrarladım ama daha silik bi çizgi çıktı neden böyle oldu anlamadım, tam olarak koyu çizgiyi hiç bi zaman göremedim , gördüğüm koyulardan daha da silikleşti artık ne yapmalıyım bu durumda ? Yumurtlama olmuş mudur ? Dün iliski oldu bu sabah sağ ve sol kasığımda zonklama tarzı bi agri oldu uyutmadı resmen, sonra kesildi. 3te test yaptım ve silikti 😒