Hayali-123 Merhaba kızlar 26+5 haftalık hamileyim bebeğim için alışverişe yeni başlıcam önerilerinize ihtiyacım var bebişim kız
Deletedmom124 Hayali-123 ıslak mendili sleppy aldım ilk bezi Prima sonrasında Molfix ve sonrasında sok marketin bezi 🤗 birde goon almayı pllanliyorum
Nevinnn Hayali-123 ıslak mendil şok marka bebeland yenidoğan ıslak mendili aldım bezde sleepy aldım şimdilik
Pearly Hayali-123 yenıdoğan prıma bez aldım canım.ilerleyen zamanda baska bır beze gecmeyı dusunuyorum. Islak mendıl de unı baby nın aldım elımden geldığınce bebek temızle pamugu ve su ile temızlıcem ama
Minnosizmmm Hayali-123 ıslak mendil değilde temizleme pamuğu kullanıyorum şuan 20 günlük pişik yapar zarar verir diye bez olarakta molfix yeni doğan serisini kullanıyoruz 2 numaraya geçtik memnun kaldım sızdırma pişik yapmadı uzun süre kuruluk sağlıyor
BetVoL535 İkisini de Molfix almayı düşünüyorum 6 yıl önce oğlum da kullanmıştım şimdi de kızım da kullanıcam Allah nasip ederse 🙏🙏