Bayanlar merhaba önceki postta geciktiğimi yazmıştım 4 gün oldu erken ve normal henelik testi aldım bugün az önce yaptım erken gebelik negatif çıktı normal gebelik testinde çok ince bi çizgi çıktı ama zor görünüyor kafam çok karıştı daha önce dusuk yaptım erken gebelik adete 5 gün kala silik çıkmıştı kafam çok karıştı sizce yarın kan vermeye gideyim mi ya hep bi belirsizlik .. 😕😕biraz bekleyeyim belirginleşirse foto koyarım dedim