Benimde 3 hafta önde şeker yükleme testi falan hepsi iyi cikti korkmayin hic kötü birsey olsa doktorlar soyler aksine benim doktorum seker cikmadigina gore bunun genetik oldugunu cok kajumu tukketin neyle besledin diyo sadece biraz kilolu olucak oda normal doguma engel sezeryan olabilirsin dedi herkesin dedigini takmamak lazim esimde saglikci cok araştırdık yok cigeri islak kalir kuvezde kalir boyle seyleri dusunup stres yapmayin herseyin hayirlisi sağlıklı birsekilde kucaginiza almaniz dilegi ile😊