Zaten tek yiyebildigim.sey şehriye çorbası başka çorbalarda içemez oldum bir ara birşeyi istahla sevecek gibi oluyorum ertesi gün ondan da midem bulanıyor bende anlamadım ki neden hala düzelmedi herkes 3 ay sonra düzelir düzene girer demişti ben daha da seçer oldum etraftaki herkeste yemezsen çocukta beslenemez yok vücuduna hiç yararlı birşey girmiyor gibi söylemler yapinca vicdanen de yiyemedikce huzursuz oluyorum