Tumurcuq Esrahmet ay inşAllah ya kas bende gorsen o 35-36 yi.. O zaman korkmam zaten...Allahim özu yol acsin bize
Tumurcuq tambirminnos cox sagol canim inşAllah..bir sorum var belki sen bilirsin bana ciger acici olarak diprospan iynesi yazmş doktorum ama internete falan okuduklarm hic hoş gelmedi bana..bi bilgin varmi acaba igne hakda
Tumurcuq tambirminnos hayir canim bana bu ciger gelstrci iyne dedi... Geldm evde arasdrdm o yuzden kafam boyle karssi zaten...
tambirminnos Tumurcuq yani bildigim kadariylada diprospan yapildıgını hic gormedim bence siz bir daha sorgulayın