Mavi1453 Kbr_71 bende 32 haftalıgım ve evet son bir kac güngür aşırı kasılma ayakta cok kalınca sancı kasıklarımda aşırı agrı cok korkuyorum erken dogum olur diye birde iştahsızlık var bende
emineemine merhaba bende 30 haftalık gebeyim yürüyüş yaparken bende aynı şekilde oluyor bide ayakda cok kalınca
Kbr_71 emineemine ya devamlı ayaktayım ben zatende bugün bi garibim mideme direniyor resmen neden oluyo acabA
Kbr_71 Mavi1453 35 e kadar çalışırım diyodum yapamıycam böyle giderse 1 haftam kaldı izine ayrılmama ağırlaştım birden toplanma olunca doğum oluyo diye okumuştum burda kasılmalarda