Gizmogram Mrvgk evet🥰 bi parçam oldu resmen özellikle sırt desteği falan mükemmel tv karşısından uzanırken şahane oluyor😂 güle güle kullanalım inşallah, doğumdan sonra bebek için de kullanımı olması çok güzel kesinlikle👍🏻
Eymeninannesiii Mrvgk aynı yastık bende de var 😁 fıtığı olanlara kesinlikle öneririm ben çok rahat ediyorum koltukta uzanırken yatarken hep Yanımda 😁
Mrvgk Eymeninannesiii hamilelikte bi nevi fıtık sayılır zaten ağrısı sızısı hiç bitmiyor ☺️ Neyseki sonu güzel 🤲🏼🥰
Asl_93 Eliftufan ben de 3 4 yastıkla yatıyorum valla almayı düşünüyorum 🙈 şurada durup yorumlara bakayım ben de ☺️
kbrozdmr Dkk ben benimkini bulamadım ama theraline emzirme yastığı yazarsanız bulabilirsiniz benimkinin bir başka markası o da.
Bebikom_ Haftamdayım arkadasım hamileyken kullandıgı yastıgını verdı saklamıs. Makınada yıkadım kuruttum Tertemiz. resmen bu haftaya kadar cıle cekmısım sabaha kadar delıksız uyuyorum kac gundur kac haftadan sonra. Okadar rahat kı keske daha once alsaymısız dedık esımle. Agrılarımada ıyı geldı. Tavsiye ederim