Tugba Kızlar doğuma yakın kan değeri düşen var mı ☹ Bugun sağlık ocağında tahlil yaptırdım kan değerim çok düşükmüş doğumda kan takviyesi gerekecekmiş
NeslihanPiaAbac Tugba benimde düşük çıktı demir hapına devam ediyorum bu yüzden ama doğumuma daha var o yüzden takviye verirler mi bilmiyorum.Sonucu birde kadın doğumcunuzla görüşün bence
Bernazumra Tugba benimkide çok düşük canım kan ilacı kullanıyorum 22 haftaligim günde 2 defa kullanıyorum geçen gün sağlık ocağında ki ebe aradı kan değerin çok düşük diye inşallah yukselir değerlerimiz 💕
ElaDemir Tugba benimde kanım çok düşük çıktı.fakat doktorum kan yapıcı 2 adet serum yazdı bu serum daha iyiymiş Doğum esnasında yada Doğum sonrası kandan
Kbrazcan NeslihanPiaAbac pembe hap mı kullanıyorsun canım bugün bende başladım kullanmaya kan ve demir düşük çıktı
Tugba Eebbrruu benmki baya düşmüş doğumdada kaybedicem kan takviyesi olur ancak. Nasıl ayakta duruyosun dediler bana valla. 10 gün var doğumuma
3melekannesi Bnmde 7 lerde değerim günde 2 defa kan ilacı tüplerde olandan kullanıyorum inşallah yükselir
ElaDemir Hanımlar bnimde 8 çıktı bende 33 haftalık oldum.doktorum iki adet serum yazdı haftada 1 kullanıyorum Doğum esnasında veya Doğum sonrası kan iyi değilmiş.
Kevsearrr Bnmde düşük çıktı. Hemotolojiye yönlendirdi. Oda yarın demir takviyesi yapcaz dedi. Hastaneye cagırdı