Yesmckmk [silindi] aynen bende bu şekilde biliyorum tabi döllenme zamanı da önemli geç döllenme olunca daha geç görünüyor kese ve bebek
Yaren- Yesmckmk 24 şubatta kan testi yaptırdım deger 72 cıktı , 26 sında yaptırdım 200 küsürlerde cıktı acaba şu an gözükür mü kac haftalık oldugumu bilmiyorum
Yesmckmk Yaren- kuzum 1500 de alttan 3000 i geçince de karından bakılınca görünüyor dedi doktorum ben 54,987 gibi rakamdı betam gittiğim de kese ve nokta kadar bi bebek oluşumu görmüştük
Yaren- Meriwa son adet tarihine göre mi hesaplanıyor haftaşar canım öyleyse eger benimde şu an 5 hafta 2 günlük
Yaren- Yarın saglık ocagında birdaha yaptırayım o zaman bakayım kac cıkacak canım ona göre gideyim doktora cuma gitmeyi düşünüyorumda, günde ne kadar artıyor acaba biliyormusun canım
Yesmckmk Yaren- sağlıklı gebelikte 2 gün de iki katına çıkıyor ben de 6+2 de bebek ve kalp atışı görmüştük sağlık ocağına ben çok güvenmiyorum kan bekliyor dışarı gidiyor vs diye ben hep acilde verdim kanı
Yaren- Yesmckmk anladım canım bende öyle yapauım o zaman calışıyorum. Cünkü izin almamı sıkıntı yapıyorlar şimdi gitsem kese oluşmamış olsa hamile olduguma dair rapor alamıyacagım izin konusunda yine sıkıntı yaşıyacagım
Meriwa Yaren- son adet göre hesapla canm aynen öyle görünmez falan derse az daha bekle acale etme hiç zor geçiyo biliyorum ama dayan ☺️
Yesmckmk Yaren- bende çalışıyordum o zaman ve hep iş çıkışı gece 1-2 gibi gidip kan verip sonucumu alıyordum bi saatte
ballilokum Ayy ben de bugün öğrendim. 280 çıktı. Çok korkuyorum bi an önce kese ve kalp atışı duysak keşke