Ben 27 haftalıkken uçtum yaklaşık 3 saat. Sıkıntı olmadı, sadece lavaboya sürekli gitmek zorunda kalıyorsun, karnım da belli olmuyordu kıyafetten dolayı. Fakat okuduğum kadarıyla Türk hava yolları 30. haftadan sonra doktor raporu istiyor. Diğer uçak şirketleri nasıl bilmiyorum.