Tubasim 3 sene sonra hamile kaldım,kızımız olacak nasip olursa.şimdilik iki isim arasındayız.önerilerinizi bekliyorum 😍🤰👨👩👧
Didi6 Tubasim Hafsa daha güzel 💖 Hira tam bir moda ismiydi. Demet Akalın'ın kızından sonra çok konulmuştu Hira ismi. Bi anda öyle parlayan isimler bir süreden sonra bayıyor, güzelliğini yitiriyor. Hira da hafiften demode oldu.
Tubasim 1serapguneyli teşekkür ederim önerin için canım. Biz evlendikten sonra hep Hira düşündük kızımız olursa diye hayalini kurardık😍 şu ara Hafsa da hoşuma gidiyor, isim olayı zormuş🥰
1serapguneyli Tubasim ya mesela anneanemin köyünde kafize diye Bi kadın var, yaşlı teyze amcalar etraftaki insanlar vs hep şey diyor hafse, hafsa diyor bende ilk duyduğumda şaşırmıştım o yüzden Biraz kaba geliyor ama hira çok hoş 😍🙏🏻
Tubasim 244fe galiba bazı isimler bölgesel ağırlık gösteriyor, bi kaç arkadasım da öyle dedi ama Adana da hiç duymadım 😌 çevremde yok belki de 💕
Tubasim Didi6 aslında anlam olarak çok çok güzel bi isim. Peygamber efendimizin saklandığı mağara ❤️ Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🙏🏻