BusraTasoglu Merhaba anne adayları. 2 gün önce normal yürüdüğüm esnada kan geldiğini hissettim ama sancım veya başka bir etken yoktu. Kanamanın plasentadan olmadığı söylendi. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu cevap verirseniz çok sevinirim.
Annisko BusraTasoglu benim de olmuştu 7.haftamda ama biz doktorumuzu aradik progestan hap vermişti sonrasında boyle bişey yaşamadım.doktoruna bi danis canim doktorun bi gorsun ultrasonda
BusraDevlet83 BusraTasoglu Plesenta da degilse kese disi kanamadir o. Ben yasadim. Yalniz doktorunuzun size ilaç vermesi gerekiyor. Progestan veriyorlar genelde. Sonra dinlenin bol bol.
Annisko BusraTasoglu rica ederim canim plesentadan degildi benim de cok şükür🙇♀️acikcasi iliskiden sonra kanama olmuştu hafiften ama yine de paniklemiştik hatta doktorumuza belirttim zorlama gibu bi durmda olabiliyormus vucut kendini korumaya aliyo tepki verebiliyomus yani:))
Annisko BusraTasoglu tedirgin olma canim allah korusun ektrem.bisey olsaydi doktorun zaten seninle paylasirdi rahat ol stres yapma sadece biraz dinlen ayağını uzatarak