Derymete MERHABA, Zühre Dilek hanım diye bir doktora gittim ama çok memnun kalmadım. Ne dediğimi dinliyor, ne şikayetlerimi. Daha ben çıkmadan başka hasta ile ilgilenmeye başlıyor. Tamam özel gibi muamele beklemedim ama en azından şikayetlerimi dinle. Nuray hanım nasıl, yaklaşımı falan. En azından dinliyor mu?