Merhaba kızlar yarın kısmetse 6 Haftalık oluyorum kesemizi gördük geçenlerde. Arada kasıklarım ağrıyor geceleri çok az mide bulantılarım var. Göğüs hassasiyetim vardı ama birkaç gündür yok acaba böyle olan var mi bir tık tedirgin oldum gerçi yarın kontrolüm var yine de insan korkuyor ☺️ (Daha önce 2 kimyasal olmuştu)