Busraartar Yarın doktora gidecem 30+4 üm nts ve çatı muanesi ne zaman oluyor. Sizin ne zaman yaptılar yarın yaparmı 😭
Sedaahmett Busraartar catı muayenesini 38 den önce yapmazlar. Nst de kisiden kisiye degisir, ama genelde 34.haftalarda başliyor.
kubra1997 Busraartar ya cati muanesi nasil yapiliyor ilk gebeligim cok korkuyorum boyle seyler duyunca suan 27+3 haftaligim
Eymensmom35 Busraartar niye bu kdr erken telaşlandınız 30dan sonra hep nst cekiliyorda çatı muayenesi olmuyor 37oldum daha hala yapılmadı
Gizem3410 Busraartar ben 34 haftalığım ne nts nede çati muaynesi olmadim nts 36 da başlıyor normal şartlarda çati muaynesi de 37 38 haftalarda
Busraartar Sumeyye_g valla heğ ağrım bar ama sancımıdır kasılmamıdır bilmiyorum 😔 beveği hissediyorum ama çok şükür 🙏🏻
198723 Herşeyin elbet bi zorluğu var benimde ilk gebeliğim doğum gibi zor bi olay var karşımızda çatı olayını düşünmüyorum bile bütün zorlukları geçtim sağlıkla kucağıma alayımda herşey geçer biter