Nurbebek İyi akşamlar bayanlar beşik konusunda kararsız kaldım size ahşap altı çekmeceli olanlardan mı almalıyım yoksa hem oyunparkı hem yatak odan bez beşiklerden mi almalıyım
25baharr Nurbebek bence parkur beşik almalısın ahşaptan ve diğer beşıklerden çok çok iyi fiyatlarıda uygun bakmalısın :)
AslCanszTokluolu Nurbebek ikea anne yani hem kibar hem kullanışlı ilkini indirimde almıştım şimdi 2. Ye yine alacağım ama letgodan falan bakmayi düşünüyorum
Tugba6761 Ahşap altı çekmeceli büyüyen beşik çok iyi bir süre sonra söküp yatak oluyo en azından oğlum 2 yaşında ve gayet memnunum iyi ki oyun parkı almadım 4 Ay önce söktük şimdi yatak olarak kullanıyoruz
Billge Kızıma büyüyen ahşap beşik aldım evet kullanışlı ama çok yer kaplıyor Şimdi yine hamileyim oyun parkı düşünüyorum
Yaren2019 Nurbebek park beşik aldık öneriyorum müzikli oyuncaklı ışıklı titreşimli işin bitince kaldır diğer çocuğa sakla katla