Mucizeye_yolculuk bende istinye de doğum yapıcam kısmetse altan hocaya ben de gittim çok iyi biri memnun kalırsınız,ama alabilirseniz kesinlikle atıl yükselden alın..ancak kontrolleriniz de bebiş gayet iyiyse o kadar para vermenin de anlamı pek yok ,istinye de doktorunuz kim?