RmeysaAkba Merhaba ben uzun zamandır as hastayım. Doktor bebeğe bir zararı YÖK dedi ama internette normal Doğum riskli epidural yapılmaz falan yazıyo böyle bir hastalığı olup normal yapan var mı
en_guzel_emanetlerim RmeysaAkba bende as hastasıyım 16 17 yaşımdan beri çekerim neredeyse 10 11 sene oldu teşhis koyulup tedavi görmeye başlayalı yavaş seyretsede ağrılarım çok fazla oluyor neyse işte bir buçuk yaşında kızım var çok rahat normal doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim inşallah buda normal doğum olur bi sakıncası yok bu hastalığın doğum konusunda
RmeysaAkba 58Vildan Harika ya ben soğumuş orantı umuttum doktora hastalığın Hale’n pasif güzel sesi doktor ilaç kullanmıyorum 1.5 yıldır
RmeysaAkba 58Vildan bende 5 6 yıldır var ama en son 2 yıl önce atak yaşadım hastalığım şuan pasif durumda
58Vildan RmeysaAkba tamam canim bende aynıyım kadin dogumcum romotolojiden kagit getirmen lazim demisti bana normal yolla dogum yapabiliyor muyum diye ben gittim kalca haraketlerine yapti ve bi etken bulunmadigini soyledi istenilen dogum şekli yapilabilir dedi
58Vildan RmeysaAkba bende ilk ogrendim 6 yil hic kullanmadim ilac sonra bir kere atak gecirince tekrar baslattilar malesef adina sevindim canim baska romatizmal hastaligin var mi?
RmeysaAkba 58Vildan hayır YOk sadece as çok teşekkür ederim çok güzel haber verdiniz bugün doktoruma gittim herşey yolunda dedi ama Doğumla alakalı bişey demedi çokmuardımcınoldunuz
merveOB 58Vildan Yıllar geçmiş üzerinden ama acaba görür müsünüz mesajı.. Sırtüstü yattığımda kalça eklemim ve bacaklarım tutuluyor. Doğum anında da sırt üstü yattığımiz için kasılmaları nasıl karşılayacağimi bilmiyorum. Siz de nasıl oldu ?
58Vildan Slmzhnm kullanıyorum canım hamilelikte de sürekli kullandım korkma doğum da hiç bir etkisi olmuyor gerçi sezeryanı bilmiyorum ama Allah sabrını verir
Slmzhnm 58Vildan ben suan 30. Haftadayım sımponı ıgne kullanıyodum cımzia ya gectım dogum hakkında hıc konusmadık doktorla omur boyu kullanmaya devam edıcem bende ıgneyı zaten kullanmayı bıraktıgımda bıkac ay ıcınde sıkıntısını goruyorum ne yazıkkı cok sukur kı bı zararı yok ıgnenın
58Vildan Slmzhnm benim ankilozan spondilit fmf hastalıgım yüzünden oldu bende metotreksat iğne kullandım 3 hafta çok şükür ilerlemeden durdu ama kalça haraketlerin normalse doğum anında doktor duruma göre yönlendirir çok zor hastalık Rabbim kolaylık versin 🙏
Slmzhnm 58Vildan aminnnbenımkide aynısı ya ılacı kullanmadıgım donemde eklemlerım yuzunden yuruyemedım bı ara cımzıa dan sonra duzeldım Insallah normal ıcın sıkıntı olmaz
58Vildan Slmzhnm olacağını sanmaktadır ama doktorunla konuş erkenden belki önlem falan alınır spor beslenme konusunda
en_guzel_emanetlerim merveOB bende de aynı sorun oluyor doğum anında makas denilen yer eğimli ve tam olarak sırt üstü yatmıyorsun korkma çok rahat oluyor bacak hareketlerinde kısıtlanmıyor normal doğumda sancılarını yatarak karşılamak zorunda değilsin sezaryen olursada zaten uyustugun için bulunduğun pozisyonun önemi kalmayacak normal zamanda bende sırt üstü yatınca iki üç dakika sonra kalkamıyorum belime aniden bıçak saplanır gibi oluyor nefes dahi alamıyorum biri beni çevirmeyene kadar o yüzden evde kimse yokken çok dikkat ediyorum yatışıma