Mira54 27 haftalık hamileyim, 1 ay önce idrar yolu enfeksiyonu demişlerdi 1 tane toz ilaç içtim ama geçmemiş bugün doktorum Monurol diye bir ilaç yazdı, yarın alcam. Aranızda böyle olup geçen varmı ya da daha hızlı geçmesi için naptınız
Nurunilkmucizesi Mira54 inan geçmiyormu anlamiyorum ama antibiyotik kullandım yine tek oozitif lökositim vardi. İnşAllah ilerlemez Rabbim hepimizin yar ve yardimcisi olsun Evlatlarmizi korusun❤️
Meriwa Mira54 bol bol su tüketip sık sık idrara cıkmanız lazım zor bi sürek tez zmanda şifanızı versin
Hacerevgin Mira54 benimde ayniydi o tek kullanimliktan kullandim gecmeyince doktorum tekrar verdi yine gecmemis enfeksiyon bebeğimi tetiklemis rahmimde tumusama vardi ve düzenli sancılarım çıkıyordu 2 gun hastanede yattım 8 serum yemisimdir haplar igneler vurdular cok korktum
Esma111 Mira54 öf lanet şey geçmiyor bir türlü ben gebelikten öncede çekiyordum agrısı sızısı yok ama etkiliyormuş. Monurol verdi kullandım geçmedi arttı. Sef sefaleksın verdi test yaptırdım 38 çıkmış normalde 5 olması gereken değer. Daha da yükselmiş 11 di önceden. Halbuki yürüyünce kasıklarımdaki gitmişti. Ama gidicem işte tekrar
aminezehra Hacerevgin geçti mi peki iyileştiniz mi? Bende bugun tahlil verdim geçmemişse yatış verceklermiş
neslim1995 Benimde var malesef ne yapacağım bilmiyorum benim de 29 olmuş 2 haftadır geçmedi antibiyotik kullandım bugün de kültür verdim bakalım perşembe cuma çıkar sanırım
Mervenur_kcbs Benim hamileliğim yeni ama enfeksiyon vardı ilaç kullanmadım bile en az günde 2.5-3.0 litre su içtim 10 günde nerdeyse bitmiş dedi böyle devam et kalmaz 1 haftaya dedi
Minikkusum_ Mira54 ben 1 kere kullandım geçmedi fitil kullandım 3 kutu yine geçmedi su içmeyi arttırdım yoğurdu çok fazla yiyorum bide bana geçen gün bi ilaç yazdı bi de farklı fitil çok şükür ki şuan hiç birseyim yok mutlaka suyu fazla tüketin yatmadan önce yoğurt yiyin her gun bide benim agrilarim olutordu idrar yaparken sisonde oluyormu benim kullandigim ilaci size soyleyim isterseniz doktorunuza danışın gerekli görürse zaten yazar ben antibiyotik de kullanmıştım bi ise yaramadı şuan çok rahatım
Kadircanmom Benim de enfeksiyonum çıkıyor doktor kültür yaptirtiyor orda bakterisi uremesi yok cıkıyor ilac da vermedi o yüzden